Veelgestelde vragen
De leverdatum is afhankelijk van het product dat u heeft besteld. Zodra uw producten ons magazijn verlaten ontvangt u altijd een Track&Trace code van ons. Indien u vragen heeft over uw levering kunt u contact opnemen met ons via de mail of telefoon.
In overleg met één van onze medewerkers kunnen we ervoor zorgen dat uw artikelen op de gewenste dag worden geleverd. Helaas is het vaak niet mogelijk om een specifieke tijd af te spreken.
In sommige gevallen kan u bestelling nog worden aangepast. Indien het productieproces al is gestart kan de bestelling vaak niet meer worden gewijzigd. Neem voor het wijzigen van je bestelling altijd contact op met één van onze medewerkers.
Indien u een bestelling heeft geplaatst via onze website ontvangt u altijd een bevestiging op het door u doorgegeven emailadres. Geen bevestiging ontvangen? Neem dan even telefonisch contact met ons op.
Natuurlijk! U kunt hiervoor contact opnemen met onze verkoopafdeling. Zij zorgen ervoor dat alles in werking wordt gezet.
Natuurlijk! U kunt hiervoor uw logo sturen in AI of EPS. Dit mailtje mag u sturen naar info@berleko.nl Beschikt u niet over deze bestanden? Neem dan even contact met ons op.
In de meeste gevallen kunt u inderdaad een sample ontvangen. Mail of bel even met één van onze medewerkers voor de mogelijkheden.
Natuurlijk, echter uitsluitend op afspraak! We zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 – 12.30 en 13.30 – 17.00. Wilt u een afspraak maken? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag.
Natuurlijk! U kunt hiervoor uw logo sturen in AI of EPS. Dit mailtje mag u sturen naar info@berleko.nl Beschikt u niet over deze bestanden? Neem dan even contact met ons op.
U kunt ons eenvoudig bereiken via de mail of telefoon. We helpen u graag met het vinden van een passend product.
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde artikelen. Omdat service bij Berleko hoog in het vaandel staat gaan we samen met u op zoek naar een passende oplossing, neem hiervoor contact met ons op.
Indien u een vraag niet kunt vinden helpen wij u uiteraard graag! U kunt ons bereiken door het sturen van een mailtje en bellen mag natuurlijk ook.
Wij wijzen onze klanten erop dat promotieartikelen maatwerk producten zijn, hierdoor is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Indien u een klacht heeft over de kwaliteit van ons product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing voor u vinden.