Garantie en retourneren

Berleko staat garant voor een stipte en volledige afhandeling van uw bestelling. Echter, zijn er enkele richtlijnen die u in acht dient te nemen.

Bedrukte artikelen
Bij een drukorder wordt er voorafgaand aan het drukproces, een drukproef ter goedkeuring voorgelegd. Deze drukproef omvat een positieschets. Dit toont niet 100% hoe groot de bedrukking wordt. De drukproef omvat ook een 100% ware grootte afbeelding. Op deze proef wordt het kleurgebruik ook vermeld. Dit kunnen de drukkleuren zijn die u zelf heeft doorgegeven, of een benadering, als u geen specifieke PMS-kleur doorgaf. De drukproef is in ieder geval bindend. Na goedkeuring hiervan kan Berleko niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele drukfouten.

Reclamaties
Na het ontvangen van uw bestelling verwachten wij dat u deze zending controleert en ons op de hoogte stelt van eventuele onjuistheden binnen 8 dagen. U kunt dit doen via mail. Wij behandelen uw klacht met spoed en met zorg en gaan na in hoeverre we dit kunnen herstellen. Reclamaties kunnen te maken hebben met de kwaliteit / werking van het artikel, met de kwaliteit en/of juistheid van de bedrukking, levering van de goederen, e.a.

Levertijden
Wij vragen u om 5 dagen in acht te nemen zodat eventuele calamiteiten die buiten onze macht liggen, geen effect hebben op uw evenement / project.

Waarom kan ik producten niet retourneren?
Wij wijzen onze klanten erop dat promotieartikelen maatwerk producten zijn, hierdoor is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Indien u een klacht heeft over de kwaliteit van ons product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing voor u vinden.

Retourneren
Voordat u goederen terugstuurt, vragen wij u uitdrukkelijk om dit eerst met ons te bespreken. Goederen die op eigen initiatief worden teruggestuurd zonder voorgaand overleg, kunnen verloren raken bij de post, bij het afleveren. In dit geval zijn wij nooit aansprakelijk.

Neem contact met ons op

Error 404